99rent – jedna z czołowych firm z branży automotive, odświeża wizerunek marki i wprowadza nową identyfikację wizualną. Zmiana logo jest ukoronowaniem procesów, jakie zaszły w firmie w ostatnich miesiącach, a także zapowiedzią strategii firmy na najbliższe lata.

Czas rozwoju, czas zmian

Ostatnie miesiące były dla 99rent czasem wielu pozytywnych zmian, które zainicjowały decyzję o rebrandingu firmy. Zwiększenie liczy oddziałów z 18 do 40, wzrost floty do 1500 samochodów, zatrudnienie nowych pracowników, uproszczenie formalności oraz skrócenie czasu wydawania aut do nawet 5 minut, to tylko kilka aspektów, składających się na przemianę marki. Wraz z nimi przekształceniu uległ skład zarządu firmy  To naturalne przejście z fazy założycielskiej do dojrzałej. Pierwotny Zarząd spełnił swoje zadanie – stworzył silną i konkurencyjną firmę, którą przez wiele lat dobrze prowadził. Teraz nadszedł czas na kolejny etap – zmierzenie się z nowymi wyzwaniami oraz rozwinięcie działalności w oparciu o nowoczesne technologie. – powiedział Michał Łotoszyński, Prezes Zarządu 99rent.

Firma duże szanse rozwojowe upatruje w segmencie B2B dodaje Monika Tomala, Dyrektor Handlowy dlatego też zwiększyła zespół handlowy, zapewniając każdemu klientowi korporacyjnemu personalizowaną obsługę oraz poszerzyła zakres oferty, inwestując w usługę car sharingu dla firm, umożliwiając elastyczne modelowanie floty, a także regularnie dostosowując oferowane produkty do zapotrzebowania rynkowego.

Podczas rebrandingu wprowadzono również w życie nową wizję, misję oraz wartości, w których duży nacisk położono na dostępność, nowoczesność i pewność usług.  Jak zaznacza Tomasz Kapelko, Wiceprezes Zarządu 99rent: Naszą ambicją jest zostanie liderem na rynku polskim. Będziemy konkurować wysoką jakością, spersonalizowaną obsługą, szybkością pracy oraz udostępnianiem nowoczesnych usług dodanych. Stawiamy na przejrzyste zasady, jasne umowy i uczciwą konkurencję.

Przedsmakiem nowego 99rent jest pilotażowy program Electric Car Sharing dla firm: Z jednym z naszych klientów rozpoczęliśmy projekt mający na celu przetestowanie, jak samochody elektryczne sprawdzą się w codziennym użytkowaniu przez firmę. Wyniki będą bardzo miarodajne, gdyż test potrwa aż 4 miesiące, a samochody będą wyposażone w specjalne stworzoną przez nas aplikację, która dostarczy dokładne informacje o eksploatowaniu aut czy stylu jazdy kierowców – komentuje Klaudiusz Piwowarski, Dyrektor Operacyjny w 99rent. Jeśli projekt okaże się sukcesem, bardzo możliwe, że niedługo Klienci 99rent będą mogli wypożyczać auta elektryczne – dodaje.

Nowe logo – prostota i dostępność
Zmiana logo jest uwieńczeniem kompleksowego rebrandingu firmy, efektem ostatnich, zakrojonych na szeroką skalę inwestycji. Każdy element nowego znaku ma swoje uzasadnienie. Prosta konstrukcja symbolizuje przejrzystość w kontaktach z klientami, partnerami i pracownikami, dostępność oraz szybkość usługi. Kolor czerwony kojarzy się z siłą, dynamiką, energią i nowoczesnością, natomiast konstrukcja liczby 99 przywodzi na myśl znak nieskończoności, szczęścia. 99 utożsamia także symbol nieskończoności a w naszym rozumieniu ciągłego procesu doskonalenia naszych usług, floty oraz obsługi klientów.

Nowe logo funkcjonuje od 1 września 2017 r. Tego dnia w siedzibie głównej 99rent w Warszawie odbył się specjalny event otwierający nowy rozdział w historii firmy. Zaproszeni goście, czyli partnerzy i klienci 99rent oraz media wspólnie kibicowali polskiej drużynie w piłce nożnej podczas meczu z Danią. Podczas rebrandingu jedno bowiem pozostało niezmienne – 99rent stale jest i będzie oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski.

Rebrandingowi oraz zachodzącym zmianom wizerunkowym będzie też towarzyszyła kampania reklamowa oraz komunikacja PR. Wszystko po to, by rzetelnie poinformować wszystkich zainteresowanych o nowym 99rent.

[Głosów:2    Średnia:3/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ